Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Ξεκίνημα

Σε λίγες μέρες..

14 σχόλια:

Greek Rose είπε...

Ευρύνοε,καλό ξεκίνημα!

Ηρθε προφανώς η ώρα για δημοσιοποίηση των παρατηρήσεων της ομάδας Σείριος.

Αυτό δείχνει πως δεν είναι αργά για κάποια πράγματα καθώς όλα γίνονται στην κατάλληλη στιγμή.

Καλημέρα και καλή αρχή!

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

σ'ευχαριστούμε..
έκανες το πρώτο σχόλιο στο ιστολόγιο :)

εδώ θα μπαίνουν πολλές φωτογραφίες απο ταξίδια-έρευνες που έχουμε κάνει, καθώς και άλλα θέματα και έρευνες απο όλο τον κόσμο..

να είσαι καλά..

Greek Rose είπε...

Εσύ και η Σαββίνα πως καταφέρατε να γραφείτε στους αναγνώστες?
Σε μένα λέει "δοκιμάστε αργότερα"
κι έχω δοκιμάσει πολλές φορές.
Είμαι σίγουρη πως ότι αναρτήσετε θα είναι ενδιαφέρον!:)
Καλό ξεκίνημα!
Να είστε καλά!

Ευρύνοος είπε...

Μάλλον κάποιον προσωρινό πρόβλημα θα υπάρχει διότι δέν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα να μπούμε στους αναγνώστες..

ξαναπροσπάθησε αργότερα, σύμφωνα με την συμβουλή του ..μηχανήματος :)

ευχαριστούμε και πάλι!

Ανώνυμος είπε...

Καλορίζικο!

Αναμένουμε τ΄αποτελέσματα, φίλοι παρατηρητές!

:-)

Ευρύνοος είπε...

new-girl-on-the-blog

καλώς σε φίλη μου..

σ'ευχαριστούμε για την επίσκεψη και για τις ευχές :)

ετοιμαζόμαστε!

:-)

jokar είπε...

Καλό ξεκίνημα, ή μάλλον καλές δημοσιεύσεις!

Ευρύνοος είπε...

jokar

καλώς σε!

χαίρομαι που σε βλέπω εδώ..
πέρασα κι απο το ιστολόγιο σου και το έβαλα στην λίστα αγαπημένων του άλλου μου μπλογκ, "ο τρελός του χωριού"..

θα τα λέμε..

ευχαριστούμε :)

Άιναφετς είπε...

Τάσο μου...δεν μπορώ να στείλω mail...για δες, πάντως είμαι μαζί σας!
Περιμένω οδηγίες...Φιλιά! :)

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

καλώς ήλθες κι εδώ..

προσεχώς, την 1η του Σεπτέμβρη θα γίνουν τα εγκαίνια..

θέλεις να μου στείλεις mail στο tasosellhn@gmail.com ?
κάτι κατάλαβα λάθος;

πάντως αν θέλεις να μου στείλεις να μου διευκρινίσεις τι ακριβώς θές..
ευχαριστώ :)

Άιναφετς είπε...

Ναι καλέ, το mail που δίνεις...μου βγάζει Failure notice...δεν με θέλει...σνιφ!
Ασπασμοί!

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

σου έστειλα εγώ mail, ελπίζω να καταφέρεις να απαντήσεις..

ασπασμοί :)

Μιχάλης Κάρος είπε...

Θα ήθελα να ανεβάσω το σύνδεσμο του χώρου σας στους χώρους μου, πως μπορώ να απενεργοποιήσω τη μουσική;

Ευρύνοος είπε...

Μιχάλης Κάρος

η μουσική πλέον έγινε κατ'επιλογήν του αναγνώστη..

ευχαριστούμε για τον σύνδεσμο στους χώρους σου..

να είσαι καλά..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Σαν την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων, προχωράμε βαθιά στην τρύπα..
πόσο μέσα θα φτάσουμε, κανείς δέν ξέρει..
σε κάθε τρύπα της Γαίας, της πραγματικότητας, της ανθρώπινης νόησης, της σκέψης και του Σύμπαντος, με το βλέμμα απελευθερωμένο απο κείνα που περιμένει κανείς να δεί..
Διότι, κείνα που δέν περιμένει να δεί κανείς, παρουσιάζονται μονάχα όταν ξεχάσει πως κοιτάζουν και θυμηθεί πώς βλέπουν..

Ευρύνοος
για την ομάδα Σείριος

βολτα στο Συμπαν (υψηλη αναλυση και πληρης οθονη απαραιτητα)